Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

1. Miért kell jelentkezni a találkozóra?

A Csillagpont Református Ifjúsági Találkozó nagyszabású egyházi rendezvény, több ezer fős résztvevői közönséggel és több mint félezres önkéntes szervezői csapattal. Ennyi ember fogadása, étkeztetése, információkkal való ellátása és a helyszín megfelelő előkészítése komoly szervezési eszközöket igényel. A szükséges feladatoknak és a kapcsolódó adminisztrációs előírásoknak eleget téve tudnunk kell, hogy hányan érkeznek, és milyen ellátást szeretnének igénybe venni.

2. Miért érdemes előre jelentkezni?

A találkozón az is részt vehet, aki nem jelentkezett előre – ebben az esetben érkezéskor a helyszínen regisztrálhat. Azonban, aki nem jelentkezik előre, számos kedvezménytől és lehetőségtől elesik. A szervezett étkezést is csak azoknak tudjuk biztosítani, akik előre jelentkeztek és befizették az összeget a táblázatban megjelölt határidőig.

3. Bármelyik napra jöhetek, és bármilyen étkezést választhatok?

Attól függően, hogy milyen napokon szeretnél vagy tudsz eljönni, jelentkezhetsz akár az első és a harmadik, vagy a második és a negyedik napra is. Fontos, hogy a programokon csak akkor vehetsz részt, ha – előre vagy a helyszínen – regisztrálsz az adott napra, és befizeted a részvételi díjat. A napijegy az adott napra, valamint másnap 14 óráig érvényes, és magában foglalja a szállás (sátorhely) díját is. (A díj csökkentésére a sátorhelyet igénybe nem vevők, pl.: hazajárók esetében nincs lehetőség.) Étkezést csak arra az időszakra igényelhetsz, amelyikre jelentkeztél, de azon belül választhatsz, hogy a felajánlott étkezések közül melyiket kéred.

5. Lehet-e a helyszínen jelentkezni?

Ha előre nem jelentkeztél, a helyszínen is regisztrálhatsz; ebben az esetben a napidíj megfizetése mellett lesz lehetőséged részt venni a találkozón, de szervezett étkezést számodra már nem tudunk biztosítani. (A találkozó helyszínén és ahhoz közel büfé, élelmiszerbolt is üzemel.)

7. Mit tegyek, ha befizetéskor elfelejtettem a „Közlemény" rovatba beírni a regisztrációs kódomat vagy véletlenül rossz kódszámot adtam meg?

Nagyon fontos, hogy amint észrevetted a hibát, sürgősen jelezd ezt nekünk a regisztrációs felület Kapcsolat menüpontján keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) a neved, a regisztráció során kapott helyes kódod, valamint a tévesen használt kódszám és a születési dátumod megadásával. Ezt követően kérünk, hogy minél hamarabb juttasd el hozzánk az átutalásról szóló banki igazolást vagy a postautalvány beszkennelt feladóvevényét e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) vagy személyesen (1146 Bp. Abonyi u. 21.).

8. Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim vagy véletlenül rossz adatot adtam meg?

Az elküldött adatokon utólag nem módosíthatsz, mégis arra kérünk, hogy ne indíts újabb regisztrációt! Az regisztrációs munkacsoport munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre, a Kapcsolat űrlapon keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) bármikor kérheted adataid helyesbítését a jelentkezésnél megadott név, a regisztrációs kódszámod és a születési dátumod megadásával.

9. Mit tegyek, ha véletlenül többször jelentkeztem?

A Zsinati Ifjúsági Irodán folyamatosan nyomon követjük a jelentkezéseket. Ha több azonos tartalmú jelentkezést találunk, igyekszünk értelemszerűen korrigálni az adatokat, esetleg a felesleges jelentkezés törlésével. Ha problémák merülnek fel, kapcsolatba lépünk a jelentkezővel, hogy tisztázzuk a félreértést. Nagy segítséget jelent a számunkra, ha a Kapcsolat űrlapon keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) jelzed nekünk a hibát a jelentkezésnél megadott név, a regisztráció során kapott kódod és a születési dátumod megadásával.

11. Hogyan lehet támogatást igényelni?

Ha kérdésed van a támogatásokkal kapcsolatban, akkor írj nekünk e-mailt a tamogatascsillagpont@reformatus.hu címre.

 

Befizetéssel kapcsolatos kérdések

Házirend

Adatvédelemmel kapcsolatos kérdések