Befizetéssel kapcsolatos kérdések

Befizetéssel kapcsolatos kérdések

1. Hogyan fizethetem be a részvételi díjat?

Az internetes regisztrációs felület 2021. áprilisának második felében nyílik meg.

A regsiztrációs folyamat végén a rendszer kiszámolja, hogy a részvételi szándékod és az igényelt étkezéseid alapján mennyit kell befizetned. Ha megadtad az e-mail címedet, erről emlékeztetőt is kapsz. Az összeget annak a kedvezményes időszaknak a végéig kell átutalnod a találkozó számlájára, amelyben beregisztráltál. Ez egyelőre banki átutalással lehetséges.

A találkozó számlavezető bankja és számlaszáma: CIB Bank – 11100104-19024048-40000004
Számlatulajdonos: Magyarországi Református Egyház

Nemzetközi utalás esetén szükséges banki adatok:

Külföldieknek Magyarországra a nemzetközi utaláshoz ezeket a kódokat kell használni: Címzett: Magyarországi Református Egyház, SWIFT-kód: CIBHHUHB, az IBAN-szám: HU 29 1110 0104 1902 4048 4000 0004. 

A regisztrációs kód lemaradása esetén a befizetésedet nem tudjuk azonosítani, így jóváírni sem a rendszerünkben.

A részvételi díj utalásakor kérjük, vedd figyelembe, hogy – ha nem Magyarországon intézed – a befizetés „külföldre” történik.

Javasoljuk, hogy indulás előtt köss utasbiztosítást!

2. Mire figyeljek befizetéskor?

A számla tulajdonosa a Magyarországi Református Egyház. Banki utalás vagy banki befizetés esetén a „Közlemény" rovatban feltétlenül tüntesd fel az regisztrációs kódodat és a „csillagpont” szót, mert különben nem tudjuk figyelembe venni a befizetést. A befizetésről szóló igazolást jól őrizd meg, és a biztonság kedvéért ne feledd magaddal hozni a találkozóra. Banki átutalás esetén ez a bankszámlakivonatot vagy a lebélyegzett banki igazolást jelenti.

3. Ha internetes utalással teljesítem a befizetést, honnan lesz igazolásom róla?

Ha még júniusban vagy előbb teljesíted az utalást, a július elején kézhez kapott bankszámlakivonattal tudod igazolni a befizetést, ha azon külön látható a részvételi díj befizetéséről szóló tétel. A bankfiókban kérésedre ki tudnak állítani egy igazolást is a befizetésről, melyet postai levélben vagy a bankfiókban személyesen kaphatsz meg. Az igazolás általában az utalást követő napon készülhet el. Igényelni a banki ügyfélszolgálattól telefonon, e-mailben, vagy személyesen lehet. A helyszíni bejelentkezéskor a regisztrációnál általában elfogadjuk az átutalást igazoló, kinyomtatott banki internetes visszaigazolást is, ha az eredetisége egyértelműen megállapítható.

4. Mit tegyek, ha nem tudok online sem kártyával, sem átutalással befizetni?

Ha sem neked, sem közeli családtagodnak, ismerősödnek vagy gyülekezetednek nincs olyan bankszámlaszáma, amelyről a befizetést teljesíteni lehet, bármelyik bankfiókba bemehetsz és befizetheted készpénzben is a részvételi díjat. A bankok a pénztári tranzakció után eltérő mértékű kezelési díjat számítanak fel. Ne feledd a regisztrációs kódodat a „Közlemény” rovatban feltüntetni! A találkozó számlavezető bankja és számlaszáma: CIB Bank – 11100104-19024048-40000004. A számla tulajdonosa a Magyarországi Református Egyház.

5. Mit tegyek, ha nem tudom megoldani a banki befizetést?

Ha nincs a közeledben elérhető bankfiók, választhatod a postai rózsaszín csekkes befizetést is, azonban számíts rá, hogy ez után a posta jelentős postaköltséget számít fel. A rózsaszín postai csekken a „Címzett” rovatba a bankszámlaszámunkat írd be: 11100104-19024048-40000004. Semmiképpen ne küldd a részvételi díjat a Zsinati Hivatal postai címére, mert így akár el is veszhet a befizetésed! Fontos, hogy regisztrációs kódszámodat ebben az esetben a csekken NE a „Közlemény” rovatba írd, mivel az itt szereplő adatokat a bank nem továbbítja számunkra. Kérünk, hogy ez esetben mindenképpen küldj nekünk egy e-mailt, amiben megírod a nevedet, regisztrációs kódodat és a befizetésre kerülő összeget. Ezt az e-mailt mihamarabb, de legkésőbb a kedvezményes időszakod határidejéig küldd el nekünk a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre. A postautalvány feladóvevényének másolatát is a kedvezményes időszakod határidejéig juttasd el a Zsinati Ifjúsági Irodára faxon (1/4600703), szkennelve, e-mailben a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre vagy személyesen (1146 Bp. Abonyi u. 21.). A befizetésről szóló eredeti igazolást jól őrizd meg, ne feledd magaddal hozni a találkozóra!

6. Van-e lehetőség csoportos jelentkezésre és befizetésre?

A találkozóra minden résztvevőnek egyénileg kell jelentkeznie a honlapon található online jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével. Viszont a befizetést rendezhetitek csoportosan is, közös banki átutalással, csak a közlemény/megjegyzés rovatba tüntessétek fel az összes résztvevő regisztrációs kódját. Ha nem fér ki az összes kód, akkor arra kérünk, hogy a csoporthoz tartozó összes résztvevő (akinek a díja befizetésre kerül) nevét, regisztrációs kódját, fizetendő összeget tételesen küldjétek el a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre minél előbb, de legkésőbb a kedvezményes időszakotok határidejéig.

7. Számlaigénylés, befizetett összeg visszatérítése

A számlaigényedet előre, az online regisztrációs felületen tudod jelezni. A találkozó után számlaigényt felvenni nincs módunk. A számlát a Zsinati Hivatal Gazdasági és Pénzügyi Osztálya utólag állítja ki, és postán küldi el a megadott postázási címre.

A befizetett összeg visszatérítésére nincs módunk, akkor sem, ha a jelentkező a találkozón nem vesz részt, vagy a kért szolgáltatásokat nem veszi igénybe. Ebben az esetben az összeget adományként köszönettel elfogadjuk, illetve arra adunk lehetőséget, hogy valaki más – konkrét jelentkező – részére az összeget jóváírjuk. Ezen eseteket a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre kérjük jelezni!

 

Gyakran ismételt kérdések

Házirend

Adatvédelemmel kapcsolatos kérdések